dAbArcanis |
Wysłany: Śro 13:19, 15 Lut 2006 Temat postu: ..::ThRoWeR BaRb::.. |
|
No wiec, zaczne od tegoze barb na rzucanie jest dosc nietypowy i raczej zadko spotykany, ale osobiscie lubie takiego barba i polecamgdyz gra nim jest ciekawa przynajminje moim skromnym zdaniem;]. aledo rzeczy!:
-Są 3 podstawowe typy broni do rzucania:oszczepy, topory i noże. Róznica między nimi polega na tym, że oszczepy chociaż mają mniejsze zasoby (średnoi 40 – 80 sztuk, noże od 160 wzwyż), to mają o wiele większy zasięg. Ale oszczepy wolniej lecą w powietrzu niż noże i topory, poza tym ich szybkość ataku jest również z reguły niższa. Ale to duży zasięg powoduje, ze to jego sie uzywa na duele ;].Ale coz niestety Tytkami sobie za duzo nie powalczymy barbem.wiec pozostaje kilka wyborow.
-jedziemy 100-130siła,100-130zrecznosc,reszta oczywiscie hp ;]
-SkilS:
Max Rozkazy
Max Mistrzostwo w Rzucaniu
Max Trąba Powietrzna
10-14 Zwiększona Szybkość
10-20 Mistrzostwo we władaniu Mieczem/Toporem/Buławą
1-10-Max Podwójny Rzut
1-5 Wrodzone Odporności
+zdolności poprzedzające w drzewkach
Coz zapytacie: poco trąba? a ja wma odpowiem;]. Otoz prosze ja was jest przydatna zwłaszcza na wersje walczące wręcz: Zabójczyń, Paladynów, Druidów i innych Barbarzyńców. Zarzucamy wrogow tym co mamy apozniej dojezdzamy trabka looz ;].
-Items prosze ja was;]:
Broń-Laserator(eth wymiata, jka sieskonczy dojezadzamy trabka),ew.Rozczlonkowiec.
+do dueli.
-najlepiejmałe tale +20 hp
-rd(zmniejszenie odporności na atak fizyczny) ;]
-skilers+najlepiej skilerydo BO
-frw
-cbf
-NEXT czyli uzbrojenie
-Chełm:ciezko niezgadnac Arreat oczywiscie.(Dla biedniejszych GAZA,), Ew dla bardzo biednych
Korona Złodziei/Maska Tal Rasha...no comments..;],
Moze tez byc skałostop:Resy,rd
-ArmoR:Dla nadludzi HART,dla biedniejszych laskoszczyt,Arkaine tez dobre ale dosc drogie,
-Na czarki wydaje sie dobry Anioł stroz,skorupa duriel,
-Rece,głownie IAS potrzebujuemy, ale good są wampiry ale zakazane na duelach ze wzgledu na ich umiejetnosc,stalorwije tez dobre, zrobione w kostce (crafted) rękawice Siły Fizycznej (klejnot+ doskonały szafir+runa Ort+magiczne Kolcze Rękawice lub ich wersje wyjątkowa (Ciężki Karwasz) / elitarna (Wampiręcze) są niezłe z powodu cechy odrzucania ;],dobrym pomysłem tez jest rękawice krwawe (klejnot+doskonały rubin+runa Nef+magiczne Ciężkie Rękawice (Z Rekiniej Skóry/Z Kości Wampira) dają kradzież życia. Dążymy do kombinacji z 20% IAS. Mamy szanse również stworzyć z +do siły/zręczności i odporności, co daje niezłą kombinację ale trzeba miec szczescie,
-Pas:Perf Verdungo,na asski na duelach dajemy Wigor.
-Buty:heh dziwne ale podrozniki sa dobrym wariantem ;], sami zaowazcie przede wszystkim z powodu +15-25 do obrażeń niby niewiele ale to dopaldo traby w liczbie ok. 200-300,ale oczywiscie mozna tez zalozyc jezdzce rzezi dobry wariant, dla biedniejszych aldurki(hp),(frw), wodolozazy tez.
-Amulet:Aniol ale wtedy trzeba tez wrzucic ringi, daje b.duzy dopal do skut.ataku.mozna pokombinowa z craftami,gniew lorda,Seraf.
-RingS:Kroczy lod potrzebny dzieki cbf,BK ze wzgledu na hp, albo aniol(czyt,wyzej).
-Talizmany:+ do maksymalnych obrażeń z jakąś drugą cechą (najlepsze byłyby małe talizmany +3 do maksymalnych obrazeń , +20 do życia oraz +3 do maks. Obrażeń(najlepsze co moze sie zdazyc) +20 do skuteczności ataku / +5% szybsze bieganie). Ale jesli nie jesteś b. bogaty, ani kims kto ma BiG szczescie to raczej tymi codami nie wypelnicie plecaka, nie jestem pesymista ale to prawda ;].///+1 do okrzyków+ 40 do życia (po użyciu rozkazów daje ci to więcej niż 3 talizmany z +20 do życia, ale najpier trza to miec ;]),oddawanie otrzymanych obrażeń 28%i86% ładnie to pomaga szczegolnie 86%,Zawsze miejcie 2 rodzaje stuffu i talizmanow, w zaleznosci od przeciwnika.
-Taktyka, z czasem sami zobaczycie ze gra takim barbem jest satysfakcjonująca, mam nadzieje ;]. Ogolnie musicie sie starac zaskoczyc przeciwnika, bo wiekoszosc nie przepuszcza ze macie trabe czyli machine zeby rozlupac przeciwnika. Zycze wam milej gry Owym barbem ;]. |
|